➤ wiesz, że rola nauczyciela nie polega już tylko na samym przekazywaniu wiedzy,
➤ masz wieloletnie doświadczenie w nauce fizyki w szkole, ale czujesz, że potrzebujesz świeżych pomysłów na lekcje, które zainteresują współczesną młodzież,
➤ to Twoje początki jako nauczycielka fizyki i masz dość samotnych zmagań i szukasz wsparcia,
➤ chcesz odczarować fizykę w oczach swoich uczniów,
➤ potrzebujesz świeżych pomysłów i gotowych rozwiązań na ciekawe lekcje fizyki,
➤ wiesz, że relacje i empatia są kluczowe w nauczaniu – zależy Tobie na dobrej atmosferze w trakcie lekcji,
➤ nie masz zaplecza, by wykonywać doświadczenia w klasie i potrzebujesz prostych i sprawdzonych pomysłów na eksperymenty.
Fizyka nie cieszy się najlepszą opinią wśród uczniów i ich rodziców. Na długo przed rozpoczęciem 7. klasy wielu uczniów jest uprzedzonych i boi się tego – w ich opinii – trudnego przedmiotu. Już na starcie są zniechęceni do lekcji fizyki w szkole.
Przyczyna leży w złej renomie fizyki, która często wynika z negatywnych doświadczeń rodziców i nauczycieli z przeszłości. Te z kolei są efektem – powiedzmy to wprost – nauczania oderwanego od rzeczywistości!
❌ Mimo, że dajesz z siebie wszystko, uczniowie wciąż nie wykazują zangażowania.
❌ Nawet organizując ciekawe zajęcia, napotykasz brak zainteresowania.
❌ Masz wrażenie, że uderzasz głową w mur, a efekty wciąż są niewidoczne.
❌ Czasem tracisz zapał i zadajesz sobie pytanie…
… to dobrze Cię rozumiem, bo kiedy zaczynałam pracę w szkole byłam pełna zapału, motywacji i energii. Miałam głowę pełną pomysłów na lekcje, jednak okazało się, że nie zawsze działało to tak, jak bym tego chciała.
Dlatego opracowałam i przetestowałam system narzędzi – filarów, dzięki którym lekcje były ciekawe i angażujące, a uczniowie zainteresowani i zmotywowani.
Zastanów się przez chwilę…
🟢 z jaką energią przekraczasz próg sali lekcyjnej?
🟢 jakie masz nastawienie do uczniów i do nauczania fizyki?
🟢 jakich narzędzi używasz, by zaciekawić uczniów pięknem otaczającego nas świata?
📌 będą dla nich towarzyszami w dynamicznie zmieniającym się świecie,
📌nauczą ich umiejętności niezbędnych w dorosłym życiu, m.in. analizowania, krytycznego myślenia czy nieszablonowego rozwiązywania problemów,
📌 wiedzą, jak ważne są relacje, empatyczne podejście do ucznia, wyrozumiałość i życzliwość,
📌 są kreatywni i potrafią rozbudzić zapał, zaciekawić, stworzyć atmosferę sprzyjającą zdobywaniu wiedzy i umiejętności,
📌 pozostaną w ich pamięci i sercach na wiele lat po zakończeniu edukacji.💖
Potrzebujesz do tego jedynie:
✅ sprawdzonych narzędzi i angażujących metod
✅ odpowiedniego podejścia do nauczania
✅ bliskiego wsparcia innych nauczycieli-praktyków
Dlatego stworzyłam 🚀 Akademię Kreatywnych Fizyków 🚀
– miejsce, które pozwoli Ci:
👉 na nowo poczuć radość z nauczania fizyki,
👉 odzyskać satysfakcję z pracy w szkole,
👉 kształcić nowe pokolenia z pasją i zaangażowaniem.
To przestrzeń, w której:
✅ znajdziesz sprawdzone narzędzia do pracy z uczniami,
✅ otrzymasz wsparcie i inspirację od innych nauczycielek,
✅ odkryjesz, jak uczyć fizyki z radością, lekkością, empatią i ekscytacją – bez niepotrzebnego stresu.
Akademia to nie tylko platforma – to rewolucja, która sprawi, że fizyka może stać się jednym z najbardziej lubianych przedmiotów wśród uczniów. I mówię to z pełnym przekonaniem!
🌟 Nadchodzi NOWA ERA nauczania fizyki – a Ty możesz być jej częścią już dziś! 🌟
✅zyskasz spokój i pewność siebie w nauczaniu fizyki,
✅dostaniesz „na tacy” gotowe materiały do wykorzystania z uczniami,
✅poczujesz ulgę, że w końcu znalazłaś miejsce, w którym możesz bez strachu i wstydu zadać pytanie, poradzić się, uzyskać wsparcie,
✅oszczędzisz czas na przygotowaniach do lekcji i będziesz mogła po pracy w końcu odpocząć,
✅zdobędziesz pomysły na proste kuchenne eksperymenty, bez skomplikowanego sprzętu,
✅rozbudzisz kreatywność uczniów i zainteresujesz ich fizyką,
✅otrzymasz wsparcie merytoryczne i metodyczne w nauczaniu fizyki w szkole podstawowej oraz staniesz się TĄ Nauczycielką, której potrzebują współcześni uczniowie i uczennice.
Przed nami 4. edycja Akademii, a jej poprzednie edycje spotkały się z ogromnym zainteresowaniem nauczycielek i nauczycieli fizyki – zarówno tych początkujących, jak i bardziej doświadczonych.
Jeśli czujesz, że to coś dla Ciebie – dołącz do naszej społeczności!
Dzięki Akademii nie będziesz się już martwić o kolejne pomysły na lekcje. Dostaniesz sprawdzone i przetestowane rozwiązania na angażujące i motywujące lekcje fizyki, w postaci eksperymentów, użycia nowych technologii, przykładów z życia codziennego, a także gier i zabaw.
W Akademii wiemy, że metody, które kiedyś działały nie mają już zastosowania wśród dzisiejszej młodzieży. Rola nauczyciela uległa dużej zmianie i rozumiemy, że potrzebna jest zmiana podejścia i myślenia, która zaczyna się w nas. W Akademii będziesz krok po kroku stawać się nauczycielem przyszłości.
Koniec z poczuciem zagubienia i stresem. Będę dla Ciebie dostępna na specjalnej grupie, by wesprzeć Cię w Twojej pracy nauczycielki i rozwiać wszelkie pytania i wątpliwości (np. dotyczące zagadnień z fizyki lub kwestii metodycznych). Filarem Akademii jest atmosfera zaufania, akceptacji i brak oceniania.
W Akademii znajdziesz gotowe do druku materiały edukacyjne w postaci kart pracy, sketchnotek, pomysłów na lekcje, doświadczenia, gry i zabawy itp. Atrakcyjnie, kreatywnie i z pomysłem! Oprócz materiałów do druku w ramach Biblioteki co miesiąc uzyskasz dostęp do archiwalnych szkoleń o różnorodnej tematyce.
Co drugi miesiąc odbędzie się warsztat (1h-1,5h), dzięki któremu nabędziesz dodatkowych umiejętności i narzędzi do pracy. Tematy mogą dotyczyć m.in. dydaktyki fizyki, wykonywania eksperymentów, wykorzystania nowych technologii, tworzenia gier i zabaw, a także kształtowania kompetencji na lekcjach fizyki.
Co drugi miesiąc odbędzie się sesja Q&A (45 min), podczas której możesz zadać pytanie, podzielić się swoim wyzwaniem, uzyskać rozwiązania na szkolne trudności. A to wszystko we wspierającej grupie, bez wstydu i oceniania! W sesjach Pogotowia fizycznego będą brali udział różni eksperci, doświadczeni nauczyciele fizyki lub doradcy metodyczni.
NOWOŚĆ w tej edycji Akademii, czyli comiesięczne spotkania w kameralnym gronie nauczycieli fizyki (max. 10 osób, ok. 1,5h). Podczas spotkań dzielimy się swoimi wyzwaniami, pomagamy we wzajemnych trudnościach i inspirujemy do bycia jeszcze lepszymi nauczycielami. Sesje są prowadzone w oparciu o narzędzia coachingowe i mentoringowe.
W tej edycji zapraszamy do udziału w pakiecie PREMIUM, czyli w dodatkowych sesjach interwizji nauczycielskich. Czyli oprócz Biblioteki materiałów oraz warsztatów/sesji Pogotowia fizycznego, będziesz mieć niesamowitą okazję spotkać się na Zoom w kameralnym gronie (max. 10 nauczycielek, czas ok. 1,5h) na specjalnych sesjach wsparcia.
Czym są spotkania interwizyjne?
Interwizje nauczycielskie to spotkania z innymi nauczycielami, w czasie których w bezpiecznej, wspierającej atmosferze dzielimy się swoimi doświadczeniami, wyzwaniami i pomysłami. W przeciwieństwie do superwizji, w interwizjach nie ma zewnętrznego eksperta – to sami w grupie wspólnie analizujemy wybrane sytuacje z życia szkoły, poszukujemy rozwiązań i inspirujemy się nawzajem. Ja pełnię tutaj rolę przewodnika, który moderuje sesję, a całe spotkanie odbywa się w formule wykorzystującej narzędzia coachingowe i mentoringowe.
To forma wzajemnego uczenia się i wsparcia, dzięki której:
✅spojrzysz na swoje wyzwania z różnych perspektyw,
✅poznasz sposoby prowadzenia zajęć i rozwiązywania trudności, które sprawdzają się u innych nauczycieli,
✅będziesz miała poczucie wspólnoty i odciążysz się psychicznie,
✅w końcu poczujesz, że nie jesteś w tym wszystkim sama!
Jeśli jesteś jedynym nauczycielem fizyki w szkole – spotkania interwizji to coś zdecydowanie dla Ciebie!
Sesje interwizji będą odbywały się ok. trzeciego tygodnia każdego miesiąca. Możliwa zmiana terminu, do ustalenia po zebraniu się grupy.
W tej edycji będziemy skupiać się na metodach nauczania fizyki w dobie rozwijających się technologii cyfrowych, tak by służyły one rozwojowi niezbędnych kompetencji przyszłości wśród uczniów. Jak we wszystkim – z zachowaniem złotego środka.
Możesz więc spodziewać się różnorodnych materiałów, dyskusji i spotkań z ekspertami w tematach zarówno związanych z eksperymentowaniem, interaktywnymi symulacjami, wykorzystaniem nowych technologii, sztucznej inteligencji, jak również z tym, jak prowadzić efektywny i angażujący proces edukacyjny w dzisiejszym, cyfrowym świecie.
Czas trwania 4. edycji Akademii (dwa semestry):
1 września 2025 – 30 czerwca 2026
WRZESIEŃ 2025
1. tydzień: Biblioteka materiałów:
karty pracy dla 7 i 8 klasy/pomysły na lekcje+archiwalne nagranie
2. Tydzień: Pogotowie fizyczne
wtorek 9.09.2025 godz. 20:00
3. Tydzień: Sesja interwizji
środa 17.09.2025 godz. 19:00
PAŹDZIERNIK 2025
1. tydzień: Biblioteka materiałów:
karty pracy dla 7 i 8 klasy/pomysły na lekcje+archiwalne nagranie
2. Tydzień: Praktyczny warsztat:
piątek 17.10.2025 godz. 19:00
„Jak tworzyć nowoczesne materiały edukacyjne wspierające proces uczenia się” mgr N. Mizerska
3. Tydzień: Sesja interwizji
czwartek 23.10.2025 godz. 19:00
LISTOPAD 2025
1. tydzień: Biblioteka materiałów:
karty pracy dla 7 i 8 klasy/pomysły na lekcje+archiwalne nagranie
2. Tydzień: Pogotowie fizyczne
piątek 14.11 godz. 18:30
3. Tydzień: Sesja interwizji
wtorek 18.11.2025 godz. 19:00
GRUDZIEŃ 2025
1. tydzień: Biblioteka materiałów:
karty pracy dla 7 i 8 klasy/pomysły na lekcje+archiwalne nagranie
2. Tydzień: Praktyczny warsztat:
„CERN, kosmos i prototypy- fizyka przyszłości w szkole” mgr M. Koźlarek-Bartol
3. Tydzień: Sesja interwizji
środa 17.12.2025 godz. 19:00
STYCZEŃ 2026
1. tydzień: Biblioteka materiałów: karty pracy dla 7 i 8 klasy/pomysły na lekcje+archiwalne nagranie
2. Tydzień: Pogotowie fizyczne (sesja Q&A)
3. Tydzień: Sesja interwizji
czwartek 15.01.2026 godz. 19:00
LUTY 2025
KONIEC AKADEMII W OPCJI
1-SEMESTRALNEJ, ZACHOWUJESZ DOSTĘP DO KOŃCA MIESIĄCA
LUTY 2026
1. tydzień: Biblioteka materiałów: karty pracy dla 7 i 8 klasy/pomysły na lekcje+archiwalne nagranie
2. Tydzień: Praktyczny warsztat
tematyka: efrektowne doświadczenia
3. Tydzień: Sesja interwizji
MARZEC 2026
1. tydzień: Biblioteka materiałów: karty pracy dla 7 i 8 klasy/pomysły na lekcje+archiwalne nagranie
2. Tydzień: Pogotowie fizyczne (sesja Q&A)
3. Tydzień: Sesja interwizji
KWIECIEŃ 2026
1. tydzień: Biblioteka materiałów: karty pracy dla 7 i 8 klasy/pomysły na lekcje+archiwalne nagranie
2. Tydzień: Praktyczny warsztat
tematyka: interaktywne symulacje
3. Tydzień: Sesja interwizji
MAJ 2026
1. tydzień: Biblioteka materiałów: karty pracy dla 7 i 8 klasy/pomysły na lekcje+archiwalne nagranie
2. Tydzień: Pogotowie fizyczne (sesja Q&A)
3. Tydzień: Sesja interwizji
CZERWIEC 2026
1. tydzień: Biblioteka materiałów: karty pracy dla 7 i 8 klasy/pomysły na lekcje+archiwalne nagranie
2. Tydzień: Praktyczny warsztat
tematyka: astrofizyka
3. Tydzień: Sesja interwizji
LIPIEC I SIERPIEŃ 2026
KONIEC AKADEMII W OPCJI 2-SEMESTRALNEJ, ZACHOWUJESZ DOSTĘP DO MATERIAŁÓW DO KOŃCA SIERPNIA
Sesje interwizji dla pakietu PREMIUM (terminy do ustalenia)
+DODATKOWE INSPIRACJE W WAKACJE
Terminy warsztatów i sesji Pogotowia podane będą w harmonogramie na początku każdego miesiąca.
Spotkania będą nagrywane i dostępne na platformie na czas trwania programu.
Materiały będą pojawiać się w Bibliotece na początku każdego miesiąca. Materiały są opracowane zgodnie z podstawą programową z fizyki dla szkoły podstawowej.
Terminy i tematy warsztatów mogą ulec zmianom.
STRUKTURA 4. EDYCJI AKADEMII
1 TYDZIEŃ: DOSTĘP DO BIBLIOTEKI MATERIAŁÓW (WSZYSTKIE PAKIETY)
2 TYDZIEŃ: UDZIAŁ W WARSZTACIE/POGOTOWIU FIZYCZNYM NA ŻYWO (PAKIET ROZSZERZONY I PREMIUM)
3 TYDZIEŃ: SESJA INTERWIZJI NAUCZYCIELSKICH (PAKIET PREMIUM)
🎁FizyKARTY czyli fizyka w życiu codziennym (wartość 49zł)
🎁FizyFISZKI (wartość 49zł)
🎁E-book: Pomysły na lekcje fizyki z AI (wartość: 49 zł)
🎁Workbook: „Twój plan na ekscytujące lekcje fizyki w 2025 roku” (wartość 49 zł)
🎁Webinar „Zaczaruj swoje lekcje fizyki„(wartość: 149 zł)
🎁Webinar „Jak ciekawie uczyć fizyki w roku 2024/25” (wartość: 149 zł)
🎁Webinar „Gdzie szukać inspiracji na lekcje fizyki” (wartość: 149 zł)
Webinar „10 sposobów na odczarowanie lekcji fizyki„?(wartość: 149 zł)
🎁Warsztat „Jak przeprowadzać doświadczenia i projekty” (wartość: 199 zł)
NABÓR DO 4. EDYCJI AKADEMII JEST AKTUALNIE ZAMKNIĘTY.
START 1 września.
ZAMYKAMY DRZWI ZA:
Dzień dobry! Nazywam się Izabela Kondratowicz. Jestem doktorką nauk ścisłych i przyrodnicznych, nauczycielką, edukatorką i tutorką.
Fizyka i jej nauczanie to moja pasja! Pomagam nauczycielom w przygotowywaniu ciekawych materiałów dydaktycznych na lekcje. Takich, które wspomagają nauczanie, by z trudnego i nielubianego przez uczniów przedmiotu stała się zrozumiała i ciekawa. W myśli idei, która mi przyświeca, czyli „po pierwsze – nie zniechęcić”.
Jestem autorką materiałów z fizyki, ebooków i szkoleń, którymi od lat dzielę się na swojej stronie Pani od fizyki i z których skorzystało już kilkaset nauczycieli i kilka tysięcy uczniów i uczennic. Współpracuję również z wydawnictwami Nowa Era oraz MAC Edukacja w zakresie przygotowywania materiałów dydaktycznych, które ułatwiają pracę nauczycielom.
mgr Justyna Bartol-Baszczyńska – konsultat ds. przedmiotów przyrodniczych
To nauczycielka fizyki z wieloletnim doświadczeniem i imponującym dorobkiem, nauczyciel dyplomowany.
Absolwentka Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Ukończyła studia magisterskie na kierunku fizyka w zakresie dydaktyki fizyki.
Ukończyła studia podyplomowe w zakresie Resocjalizacji i Socjoterapii dzieci i Młodzieży. Swoją pasją do nauczania dzieli się nie tylko z uczniami, ale również z innymi nauczycielami, pracując jako doradca metodyczny dla nauczycieli fizyki w Ośrodku Doskonalenia Nauczycieli w Poznaniu. Laureatka wielu nagród i wyróżnień.
Współpracowała z TVP prowadząc lekcje fizyki rozszerzonej z cyklu „Szkoła z TVP” oraz Instytutem Badań Naukowych w Warszawie w zakresie tworzenia bazy narzędzi dydaktycznych. Prowadzi swój kanał na YouTube, gdzie popularyzuje fizykę i doświadczenia fizyczne.
dr Weronika Andrzejewska – #Biofizyczka
mgr Justyna Pawełek – Pani Atomówka
W sieci znana jako Pani Atomówka, jest nauczycielką chemii i fizyki w szkole podstawowej. Od ponad dekady zajmuje się nauczaniem i popularyzacją przedmiotów przyrodniczych na wszystkich szczeblach edukacji. Na swoich mediach społecznościowych dzieli się autorskimi materiałami dydaktycznymi głównie z zakresu chemii i fizyki.
Jest zwolenniczką myślenia wizualnego (z naciskiem na słowo „MYŚLENIE”), wykorzystania gier planszowych w edukacji oraz kreatywnych kart pracy. Od lat poszukuje optymalnego sposobu na przekazywanie uczniom informacji zwrotnej.
mgr Karolina Jeżyńska
Nazywam się Karolina Jeżyńska i od 6 lat jestem nauczycielem w SP 3 im „Pomnik Zwycięstwa 1920 roku” w Markach.
Uczę fizyki i matematyki. Na moich lekcjach pokazuje fizykę w praktyce i aktywuję uczniów poprzez wykonywanie doświadczeń, projektów oraz gier edukacyjnych.
Prywatnie jestem mamą dwóch chłopców 11 i 13- latka. W wolnym czasie spędzam z rodziną aktywnie czas wraz z dwoma psami.
mgr Weronika Śliwińska – Nauka z Weroniką
Jest czynnym zawodowo nauczycielem. Ukończyła wiele kierunków studiów i stale się rozwija. Podczas swoich zajęć stawia nie tylko na przekazywanie wiedzy, ale budowanie relacji, które sprawiają, że uczniowie chętnie podejmują stawiane przed nimi wyzwania.
Zdobywczyni II miejsca w ogólnopolskim Konkursie 3D EduArt w kategorii projekt i wydruk 3D o najwyższej funkcjonalności dydaktycznej w grupie wiekowej osób dorosłych w roku 2023. Autorka e-booków na temat wykorzystywania technologii druku 3D na różnych zajęciach lekcyjnych. Prywatnie, właścicielka psa i kota, która ceni sobie dobrą książkę i czas na łonie natury.
mgr Tomasz Kisiel, podcast „Nie z tej Ziemi”
Z wykształcenia i zamiłowania astronom, z zawodu popularyzator astronomii i nauczyciel fizyki.
Pracę w planetarium rozpoczął w 2007 roku, kiedy pierwsze polskie cyfrowe planetarium w Częstochowie otworzyło się dla publiczności. W 2013 roku przeniósł się do Łodzi gdzie współtworzył planetarium EC1. Od 2021 roku przenosi swoją pasję także na uczniów szkół na Śląsku wplatając wątki astronomiczne w program nauczania fizyki w szkołach podstawowych i średnich.
W wolnych chwilach współtworzy podcasty wraz z grupą NztZ (Nie z tej Ziemi) wywodzącą się z Polskiego Radia w Katowicach.
mgr Natalia Mizerska – nataliamizerska.pl
Neuroedukatorka, tutorka, trenerka technik efektywnej nauki i kreatywności.
Od 13 lat pracuje z dziećmi i młodzieżą podczas zajęć grupowych i indywidualnych rozwijając ich kreatywność, trenując pamięć i odkrywając
ich mocne strony. Pomaga rodzicom wyposażyć ich dzieci w kompetencje przyszłości. Pisze artykuły, prowadzi szkolenia i konsultacje. Studiuje również dietetykę. Prywatnie: mama, pasjonatka wiedzy o mózgu, polskich gór i gotowania.
Kontakt: Instagram: @nataliamizerska
www.nataliamizerska.pl
Podcast: „Rozmowy o edukacji”
mgr Tomasz Madej – Mądry Dzieciak https:// madrydzieciak.edu.pl
Nie tylko z wykształcenia, ale także i z pasji jest fizykiem. Wie, kiedy prąd jest niebezpieczny i jak duży wybuch azotowy można przeprowadzić, aby liczba uczestników przed i po zajęciach była taka sama.
Popularyzacją nauki zajmuje się od 2012 roku. Uwielbia scenę i publiczność, dlatego stawia na humor i interaktywność zajęć. Występował setki razy, na scenach całej Polski, na największych Piknikach Naukowych, ale także i jako trener w przedszkolach, szkołach i wszędzie tam, gdzie można dobrze bawić się nauką oraz eksperymentami i inspirować nią i nimi innych.
Możesz go znać pod marką Mądry Dzieciak albo jako YouTubowego czy TikTokowego fizyka. Tomek prowadzi swój kanał Pogotowie matura fizyka.
Dodatkowo Tomek prowadził szkolenia dla opiekunów KMO, a kiedy nie uczył innych eksperymentowania, wcielał się w rolę nauczyciela w Dwujęzycznym Liceum Uniwersyteckim im. S. Barańczaka w Rzeszowie. Jest jednym z organizatorów naukowej imprezy na Podkarpaciu, czyli Pikniku Nauki Eksploracje.
Marietta Koźlarek-Bartol – Markoz Science @markoz_science
Nazywam się Marietta Koźlarek-Bartol – chodzieżanka z urodzenia i wyboru. Z wykształcenia fizyk medyczny, z zawodu nauczycielka fizyki, a z pasji – pogromczyni szkolnej nudy.
Od roku uczę w szkole podstawowej i ponadpodstawowej, a każdą lekcję staram się zamienić w eksperyment, który wciąga bardziej niż najlepszy serial.
Eksperymenty to mój żywioł, a na blogu markoz_science pokazuję, jak nauka może być bliżej nas, niż się wydaje – od CERN-u, przez kosmos, aż po pomysły, które brzmią jak science fiction.
Nasza specjalizacja, to projektowanie i produkcja zestawów eksperymentów dodatnio naładowanych zawartością merytoryczną z dziedzin S.T.E.M. (science, technology, engineering, mathematics).
Jesteśmy wiodącym podmiotem angażującym nowoczesne technologie we wspomnianym powyżej obszarze. Stworzyliśmy i rozwijamy aplikację mobilną dla systemów Android i iOS opartą o rozszerzoną rzeczywistość, która wspomaga poznanie zagadnień naukowych wykorzystując urządzenia mobilne. Zestawy eksperymentów SmartBee Club to innowacyjne podejście do kwestii poznania zjawisk naukowych w postaci eksperymentów analogowych oraz nowoczesnej technologii rozszerzonej rzeczywistości – AR (ang. Augmented Reality) wykorzystywanej w procesie nauki.
Firma Science Boards to producent i wydawca gier planszowych o charakterze edukacyjnym, bazującym na prawdziwej nauce. Skupiamy się na produkcji gier z zakresu przedmiotów ścisłych i przyrodniczych, takich jak chemia, fizyka, biologia, geografia, czy przyroda. Zajmujemy się projektowaniem i sprzedażą gier o charakterze edukacyjnym dla dzieci i młodzieży w wieku szkolnym oraz pasjonatów nauki i gier planszowych. Jesteśmy pierwszym w Polsce wydawnictwem, które oferuje materiały dydaktyczne w postaci gier planszowych w zakresie ściśle sprecyzowanych naukowych zagadnień merytorycznych zgodnych z podstawą programową nauczania przedmiotów ścisłych w szkołach podstawowych i ponadpodstawowych.
Wydawnictwo MAC Edukacja
Grupa MAC S.A. niezmiennie od 35 lat dostarcza kompleksowych rozwiązań dla placówek oświatowych.
Nasze ponad 35-letnie doświadczenie uczy nas, że edukacja nigdy nie stoi w miejscu. Idąc w ślad za ciągle rozwijającą się szkołą proponujemy nauczycielom nowoczesną, kompleksową i bogatą ofertę produktów do żłobków, przedszkoli i szkół.
Wśród setek naszych produktów znajdują się podręczniki, ćwiczenia, materiały dydaktyczne, ale także sprzęt multimedialny, oprogramowanie do zarządzania placówkami czy meble i wyposażenie dla placówek.
Tak, jeśli chcesz zamówić szkolenie z 14-dniowym terminem spłaty na placówkę, wyślij mi wiadomość na kontakt@paniodfizyki.pl
Każdy pakiet niesie za sobą inny poziom zaagażowania z Twojej strony. Pakiet podstawowy czyli „Biblioteka inspiracji” jest dla osób, które potrzebują jedynie materiałów i pomysłów, chcą pracować samodzielnie i mają mniej czasu, by brać udział na żywo w spotkaniach i zaangażować się w społeczności.
Pakiet rozszerzony czyli „Akcelerator rozwoju” jest dla tych nauczycieli, którzy chcą i mają czas na swój rozwój, którzy potrzebują kontaktu z innymi nauczycielami „na żywo” i chcą w ciągu roku odmienić diametralnie swoje lekcje fizyki.
Do pakietu PREMIUM zapraszam szczególnie uczestniczki i uczestników poprzednich edycji Akademii, którzy chcą popracować głębiej, bardziej rozwojowo w tematach związanych z edukacją i pracą w szkole i są gotowi zaangażować się w kameralnym gronie podczas sesji interwizji nauczycielskich.
Tak, otrzymasz certyfikat po każdym warsztacie (wszystkie pakiety) oraz DYPLOM ukończenia Akademii Kreatywnej Pani od Fizyki (pakiety rozszerzony i premium).
W przypadku dołączenia do pakietu podstawowego możesz zrezygnować w dowolnym momencie (anulując subskrpycję na swoim panelu klienta).
W przypadku wyboru Akademii w pakiecie rozszerzonym lub PREMIUM wykupujesz dostęp na cały semestr lub dwa. Przy płatności ratalnej zobowiązujesz się, zgodnie z Regulaminem, do opłacenia wszystkich rat.
W przypadku płatności ratalnych (pakiet rozszerzony i PREMIUM) zobowiązujesz się do zapłacenia wszystkich rat – pełna płatność jest po prostu rozkładana na cały czas trwania Akademii.
W przypadku pakietu podstawowego i wyboru subskrypcji miesięcznej możesz dołączyć i zrezygnować w dowolnym momencie. Po anulowaniu subskrypcji tracisz dostęp do platformy i materiałów.
Harmonogram płatności ratalnych ustalany jest indywidualnie na podstawie dnia dołączenia przez Ciebie do Akademii. Jeśli dołączysz np. 25 sierpnia, termin płatności każdej kolejnej raty przypadać będzie na 25 dzień każdego miesiąca. Aby opłacić ratę możesz od razu wybrać opcję płatności kartą i utworzyć płatności automatyczne, dzięki którym system co miesiąc sam pobierze odpowiednią kwotę z Twojego konta bez konieczności Twojego udziału.
Każde spotkanie – warsztaty oraz sesje Q&A będzie nagrywane i dostępne na platformie następnego dnia po danym spotkaniu. Masz możliwość ponownego odsłuchania nagrań w dowolnym czasie w trakcie trwania Twojego dostępu do Akademii.
Dostęp do wszystkich bonusów dostaniesz w ciągu 1-2 dni po opłaceniu dostępu do Akademii.