📍potrzebujesz wsparcia w radzeniu sobie ze stresującymi sytuacjami np. w szkole, z rówieśnikami,
📍często odkładasz robienie ważnych rzeczy na później, brak Ci koncentracji,
📍nie wiesz, co mogłabyś robić dalej w życiu, jakie są Twoje mocne strony i chciałabyś określić swoją dalszą ścieżkę edukacyjną.
Droga Uczennico! Chcę dla Ciebie tego, abyś:
👉była pewna siebie, akceptowała to, jaka jesteś i z odwagą spełniała swoje marzenia,
👉radziła sobie ze stresem i wyzwaniami codziennego życia,
👉przestała porównywać się z innymi, zostawiła niepewność za sobą i osiągnęła to, czego pragniesz,
👉czuła, że jesteś wyjątkowa i masz w sobie ogromny potencjał.
I TERAZ to jest dla Ciebie MOŻLIWE!
✅zbudujesz w sobie trwałe i stabilne poczucie własnej wartości i pewność siebie,
✅poznasz konkretne techniki radzenia sobie ze stresem, brakiem koncentracji i prokrastynacją,
✅odkryjesz swoje mocne strony, talenty i potencjał, który w Tobie drzemie,
✅określisz dalszą ścieżkę edukacyjną i swój Indywidualny Plan Rozwoju.
Zapraszam Cię na zajęcia rozwijające Twoje zainteresowania naukowe, gdzie skupiamy się na pracy projektowej w wybranej przez Ciebie dziedzinie i jednocześnie pracujemy nad budowaniem pewności siebie, zmianą niewspierających stereotypów i podstawami treningu mentalnego, byś jak najlepiej radziła sobie na tej ścieżce edukacyjnej i zawodowej.
Wybierasz dogodny termin w kalendarzu
Spotykamy się na Zoom
Po spotkaniu dostajesz notatkę z podsumowaniem i dalszymi zaleceniami
Na początku spotykamy się na 15-30 minutową rozmowę organizacyjną (z rodzicem lub opiekunem), by poznać się i omówić zasady spotkań. Następnie spotykamy się z uczennicą co tydzień lub max. co dwa tygodnie na spotkaniach online na ZOOM.
Pierwsze zajęcia poświęcone są określeniu celu na spotkanie, następnie pracujemy nad wybranym zagadnieniem np. budowanie pewności siebie i poczucia wartości, radzenie sobie ze stresem, koncentracją i podstawy mindfulness, budowanie pozytywnych nawyków oraz określanie dalszej ścieżki edukacyjnej.
Zajęcia oparte są o następujące metody pracy z młodzieżą: tutoring, trening mentalny, trening pozytywnej neuroplastyczności oraz elementy mentoringu i coachingu. Nie jestem psycholożką ani terapeutką.
Dzień dobry! Nazywam się Izabela Kondratowicz.
Jestem doktorką nauk fizycznych, nauczycielką fizyki, tutorką i trenerką mentalną. Na Instagramie działam pod nazwą @pani.tutorka, gdzie wspieram uczennice zainteresowane naukami ścisłymi w odkryciu swojego potencjału i określeniu dalszej ścieżki edukacyjnej.
Przez wiele lat pracowałam naukowo w dziedzinach nanotechnologii i inżynierii materiałowej i biomedycznej. Jestem absolwentką Wydziału Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej Politechniki Gdańskiej, pracowałam naukowo w zagranicznych laboratoriach badawczych m.in. w Anglii, Danii i Francji.
Od 2021 roku moja działalność skupia się na dodawaniu skrzydeł i wiary w siebie nastolatkom zdolnym w naukach ścisłych i przyrodniczych, by chętniej wybierały kierunki związane z fizyką, matematyką, informatyką itp. Do tej pory przeprowadziłam już ponad 100h zajęć z uczennicami.
Dlaczego pracuję tylko z uczennicami? W swojej ponad 10-letniej pracy jako nauczycielka i korepetytorka widziałam, jak wiele niewspierających przekonań wciąż jest obecnych wśród młodych dziewczyn. Statystyki pokazują też, jak niewielki % dziewczyn wybiera i kontynuuje karierę naukową. Jako nastolatka miałam to szczęście bycia wspieraną w swojej pasji do nauk ścisłych i to wsparcie chcę teraz przekazywać dalej moim uczennicom. Czuję ogromną satysfakcję, gdy kolejne nastolatki budują w sobie pewność, poczucie wartości i nie boją się sięgać po więcej i spełniać swoje marzenia.
Aby jeszcze lepiej pomagać uczennicom, szkolę się na trenera mentalnego dzieci i młodzieży oraz trenera pozytywnej neuroplastyczności. W swojej pracy z uczennicami wykorzystuję również metody bazujące na coachingu i mentoringu.